"Elika zaitez, gizon, zentzuki, hitz bakar baten, ezagutu zeure burua.
Liebig-ekin ikas jateko dagokizuna neurtzen.
Bero sortzaileak dira gantza, azukrea eta almidoia,
Odol sortzaileak orokorrean substantzia proteikoak dira.
Lehenengokoak, aditzen dugun bezala, karbono,
hidrogenoz eta oxigenoz eratzen dira.

Azkenengokoak, askotarikoak, nitrogenodunak dira guztiak.
Eta horrela jan eta bizi, zure ehunak berriztatuz,
Eta pentsa kasu guztietan ¿Nola era ditzaket zelula berriak?"


5.1.10

DES/NUTRIZIOA

Honaino heltzen zareten guztioi... ONGI ETORRI ETA ONGI ETORRIAK!

Blog honetan nutrizioa izango da gai zentrala eta horren inguruan beste hainbat lekutara joko dugu: nutrizio arazoak, gaixotasunak, dietak...

Ni, blog-aren idazle modura ahal dudan informaziorik fidagarriena jarriko dut guztien eskura eta sortutako edozein zalantza edo galdera argitzen saiatuko naiz.

Blog hau dibulgatiboa da, ni ez naiz gaian aditua beraz kontuz ematen diozuen erabilerarekin "en caso de duda consulte a su médico" :).

No hay comentarios:

Publicar un comentario